Najczęstsze pytania

Poniżej znadziesz najczęsciej kierowane do nas pytania wraz z odpowiedziami. W przypadku gdy nie znajdziesz tutaj interesujących Cię informacji skontaktuj sie z naszym biurem telefonicznie lub pomocą poczty elektronicznej. Zarówno numer telefonu jak i adres email widoczne sa w panelu "Szybki kontakt" po lewej stronie.

Więcej informacji na temat możliwości kontaktu znajdziesz w dziale kontakt

  • Co zawiera cena wycieczki?

    Cena zawiera ubezpieczenia podstawowe określone w warunkach uczestnictwa.
    W przypadku podróży samolotem opłaty lotniskowe, transfery z lotniska do hotelu oraz z hotelu do lotniska zawarte są w podanej cenie.

  • Informacje na temat lotów

    Pasażer powinien zgłosic się na 2 godziny przed odlotem. 
    Dopuszczalna waga bagażu głównego wynosi 20kg, dla bagażu podręcznego limit ten wynosi 5kg.

  • Dokumenty podrózy

    Należy zabrać ze sobą potwierdzenie rezerwacji, dowód osobisty dla podrózujacych do krajów UE, w innych przypadkach paszport.

  • Podróżuj z dzieckiem

    Dzieci do lat dwóch mogą podróżowac bez opłat na kolanach rodziców. Dzieci w wieku od 2 do 12 lat, mają zniżki zależne od Touroperatora.
    Dzieci mogą równiez podróżowac samodzielnie, wymagana jest pisemna zgoda rodziców.

  • Informacje o płatnościach

    Płatności można dokonać poprzez przelew internetowy, bądź przelew bankowy na konto:

    BRE BRE BANK SA

    86 1140 2017 0000 4702 1117 2675

    lub zapłacić kartą kredytową. Akceptujemy karty MasterCard oraz Visa.

  • Reklamacje

    Reklamacje należy zgłosić bezpośrednio do swojego rezydenta w miejscu wypoczynku, przesłać pisemna reklamacje do Virgin Travel, a my skontaktujemy się z organizatorem podróży

  • Zmiany

    Virgin Travel poinformuje Panstwa każdorazowo o wszelkich zmianach w rezerwacji wycieczki turystycznej na podstawie otrzymanego komunikatu od Organizatora.

  •